Fujifilm FinePix A700 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix A700 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mlouu 18-10-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Ik heb de Fuji Finepix A700 al meer dan een jaar in bezit, en nog steeds bevalt hij goed. De batterijen gaan niet zo heel snel leeg, bij mij valt het wel mee. Alleen inderdaad, als je de foto's terug wilt kijken gaan ze heel snel leeg. Het komt ook wel eens voor dat de camera aangeeft dat de batterijen leeg zijn (als ik foto's aan het terugkijken ben), terwijl dit niet het geval is.
De scherpte van de foto's is over het algemeen goed, behalve bij concerten, maar dat is - zonder flits - ook wel logisch.
Het is een prima camera, de handleiding is eigenlijk overbodig!

Leenderd 18-10-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Toestel paar maanden in bezit. Batterijen snel leeg en is al langer in reparatie geweest als kunnen gebruiken.

symen 17-08-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Inderdaad zijn de batterijen heel snel leeg. Kan niet eens foto's terugkijken of er wordt al weer aangegeven dat de batterijen al leeg zijn. Heb dit toestel nu 3 mnd in mijn beziten dit doet hij al vanaf het begin. Voor de rest is het een heel gemakkelijk en fijn toestel. Vanavond teruggebracht ter beoordeling cq.reparatie?

Gertjan5 23-06-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Op zich prima toestel maar wat mij een beetje tegenvalt is de scherpte van de foto's. Mijn oude Samsung a400 met 4 megapx gaf toch echt scherpere foto's. En de batterijen zijn vrij snel leeg.

Indien je niet gebruikmaakt van de Fuji-software is de datum niet zichtbaar op de foto. Ook dit was wel mogelijk bij de Samsung indien je gebruik maakt van de standaard-windows software.

m.l 06-06-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

mooie camera,duidelijke handleideing.veel mogelijkheden en prachtige foto's.en met 1 gig toch nog 580 foto's maken.toppie.

hema te h 25-04-2007
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Halloo, heb de camere een week in mijn bezit! 1woord TOPPIE!!Ten alle opzichten is hij erg vriendelijk in gebruik! Je hoeft de handleiding er haast niet bij te halen, zow duidelijk allemaal. Maak zelf veel fotos van mijn kids, zowel binnen als buiten! Prachtig, het bewerken is ee + en dia voorstelling met muziek ++ Grandioos gewoon. Ik ben erg blij dat ik naar andere reviews hier heb geluisterd, en deze heb aangeschaft! Onwijs bedankt allemaal! Aarzel niet zou ik zeggen! (een paar weken in bezit

Fireman Andre 06-12-2006
Geschreven voor: Fujifilm FinePix A700 zilver

Compact en een mooi groot lcd scherm , en als je goed op het internet zoekt is
de fujifilm A 700 niet duur